Thursday, October 24, 2013

MeMeMe Electric Eyes quad review - ocena palete senčil

Anja iz Moje Drogerije mi je v oceno poslala izdelek znamke MeMeMe – gre za četvorček senčil v rumeno-zlati, srebrni, zeleni in modri barvi.

Anja from Moja Drogerija sent me a product from MeMeMe to review, it's an eyeshadow quad in yellow/gold, silver, goldish green and blue color.

Že v prejšnjih objavah sem omenila, da moram zaradi mastnih vek uporabljati podlago za sence, vendar sem kljub temu poizkusila, kako se MeMeMe senčila obnesejo brez nje. Zaradi dobre pigmentacije so bila dobro vidna, tudi po tem, ko so se mi zvečer po pričakovanjih malo nabrala v gubo. Takole izgledajo odtenki brez uporabe baze:

As I've mentioned in my previous posts, I have oily lids and I need to apply a base primer, otherwise the shadows crease on me. Nevertheless I tried these without the primer, pigmentation was good, at the end of the day they creased a little but were still very visible all over the lid. Here are the swatches without the primer:

 
Pravzaprav moj vtis po prvi uporabi senčil sploh ni bil dober. Zdelo se mi je, da bi bil nanos senčila krasen z mokrim čopičem, pri čemer nisem uporabila vode, temveč fiksator ličil v razpršilu (Alverde). Na čopič se je prijelo izjemno malo senčila in bila sem zelo razočarana nad pigmentacijo. V trenutku, ko pa je bil čopič spet suh, je postal nanos lahek in senčila veliko bolj vidna kot prej; očitno ta fiksator s senčili ne deluje na ta način, zato te metode nisem nikoli več uporabila. Uporaba mokrega čopiča (z uporabo navadne vode) daje boljše rezultate, vendar v resnici najraje uporabljam podlago za senčila, saj poleg tega, da se mi sence ne nabirajo v veko, krasno poudari barve =) Tule je nekaj slik senčil z naslednjimi podlagami: Essence I love stage, NYX svinčnik v odtenku Milk, del roke brez baze zaradi primerjave in Essencev črn gel za črtalo - slednji se je kot črni izkazal za najboljšega pri poudarjanju barv =)

My impression after the first use of it was actually not good at all. I expected it would work great with a wet brush, but I didn't use water, I used a make up fixator spray. The brush didn't pick up any eyeshadow and I was really taken aback. But when the brush got dry it started to work fine and I finally began to see eyeshadow on my eyes – the fixator I used (by Alverde) was clearly not working in this manner, I never reverted to this method again. Using a wet brush (by using water) works great, but I actually prefer using a primer because it makes the colors pop more =) Here are some photos with an Essence I love stage base, NYX Jumbo pencil in Milk, no base for comparison and Essence black gel liner as a base - as you can see, the black base produces the best results =)



Všeč mi je raznolikost barv, ki omogoča različne kombinacije ličenja, uspešno pa sem tudi skombinirala vse štiri barve na očeh (na žalost sem v slikanju naličenih oči res zanič, poleg tega sem imela možnost slikati oči le zvečer pod umetno svetlobo, pri čemer so na slikah izpadle barve povsem izprane in zato drugačne, kot sem jih videla v realnosti). Ni pa mi všeč, da se pod pritiskom na senčilo celotna notranjost premika, kot da ni dobro pritrjena v embalažo. Zaradi majhnosti obstaja možnost mešanja senčil med sabo, po drugi strani pa zavzame izjemno malo prostora in se ga brez problema nosi v torbici. Moja ocena je, da gre za uporaben izdelek zaradi različnih barvnih kombinacij, dobre pigmentacije in priročnosti. Izdelek lahko najdete tule.

I like that the colors are diverse so you can create different looks with different color combinations but I also succeeded in making a look with all four colors (unfortunately I suck at taking photos of eye make up, plus the only time I could take them was at night so the colors on photos were completely washed-out and nothing like in real life). I don't like how it feels a little flimsy inside though (when you apply pressure on the shadows the quad moves inside the plastic). Because it is tiny, the shadows can get mixed a little, but on the other hand the smallness makes it handy to carry in your purse. All in all I think this is a very useful product because of the different colors, good pigmentation and compactness. Slovenian readers can get it here.

4 comments:

  1. Všeč mi je, kako izgledajo preko črne podlage.Kombinacija mi tudi ni slaba, se mi zdi, da bi jih znala dobro skombinirati. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preko črne res zasijejo =) Hvala za komentar Taya! =)

      Delete
  2. Resnično lepo izgledajo preko črne. Vidim pa, da tvoja temno modra senčka dela čisto super, medtem ko mi zelena deluje zelo nežna. No zelena v moji paletki je res res intenzivna, temno modra pa totalna katastrofa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res, je razlika, moja zelena ni tako zelo močna kot na tvojih slikah. Ni pa totalna katastrofa, kot praviš za svojo modro... zanimivo (v bistvu kar fail), da je ena vrsta palete tako zelo različna od izdelka do izdelka.

      Delete