Saturday, February 9, 2013

Fleur de Santé nourishing nail and cuticle oil – hranljivo olje za obnohtno kožico in nohte

V paketu izdelkov, ki sem jih prejela v oceno od slovenske ekipe Fleur de Santé, je tudi hranljivo olje za obnohtno kožico in nohte. Na spletni strani je takle opis:

“Negovalno olje za nohte in obnohtno kožico s hranilnimi izvlečki mandlja, vlažilne jojobe in avokada.

Mandelj izboljša polt in ohranja sijaj. Dobro je poznan po intenzivnem vlaženju in hranilnih sposobnostih. Jojoba zagotavlja celodnevno vlaženje, ki kožo naredi mehko in gladko. Avokado je najboljši sadni vir bistvenega vitamina E in nudi vlaženje ter ima hranilno moč.”

Among other products that were given to me by Slovenian team Fleur de Santé was also Fleur de Santé nourishing nail and cuticle oil. The description on the website is:

“Nourishing nail and cuticle oil with almond, jojoba and avocado extract.

Almond improves your complexion and maintains shine. It is well known by its intense moisturizing and nourishing abilities. Jojoba provides all-day hydration that makes the skin soft and smooth. Avocado is the best fruit source of vitamin E and provides hydration and nourishment.”


IMG_7265
 IMG_7264

Moja obnohtna kožica je vedno izsušena, zato je tak izdelek v moji kozmetični torbici nujen. Sicer uporabljam Lushev Lemony Flutter, ki je super, ampak ker se tako hudo počasi vpija, ga nosim samo čez noč s kozmetičnimi rokavicami. Drug tak izdelek, ki ga nosim zmeraj v torbi, je Dependov Myrrh Oil, zdi se mi priročen, ker je v mali Dependovi steklenički, kakršno imajo tudi njihovi laki (imam manjšo verzijo tega olja). Oba moja dosedanja izdelka za obnohtno kožico imata vonj po limonah (zanimivo, ne? ;)). Vseeno sem z veseljem preizkusila še tega! Aplikator izgleda tako:

My cuticles are always dry so this kind of a product is a must in my cosmetic bag. I otherwise use Lemony Flutter by Lush which is amazing but it absorbs so painfully slow that I use it only during the night with my cosmetic gloves. The other product I always carry with me in my bag is Depend’s Myrrh Oil which I find to be practically filled in a small Depend bottle they normally use for their polishes (I own the smaller version of this oil). Both of these products have a lemony smell (interesting, right? ;)). Nevertheless, I was thrilled to try this one out! The applicator looks like this:


IMG_7267


Takole pa izgleda olje na moji roki:

And this is what oil looks like on my hand:


IMG_7269 

Prva stvar, ki sem jo opazila kot posebno, je, da olje neverjetno lepo diši! Ima nežen vonj, spominja me na parfum, pa se ne morem spomniti na katerega, ampak če ga poizkusim opisati (slaba sem v opisovanju vonjev), bi rekla da je nežen cvetlično-sadni vonj. Tale aplikator je super, z njim lahko naneseš minimalno količino olja, ki se potem zelo hitro vpije, ali pa s stiskom tubice dodaš količino (večja količina se vpije počasneje). Olje samo opravlja svojo funkcijo povsem zadovoljivo, težko pa bi rekla, da se po efektu bistveno razlikuje od ostalih izdelkov, ki jih imam. Vsekakor je primeren izdelek za v torbico, saj me ljudje včasih postrani gledajo, ko se “lakiram” z Dependovim oljem, se mi je pa tudi že zgodilo, da stekleničke nisem dovolj dobro zaprla in je bila steklenička mastna… zdaj pa jo zapiram tako močno, da je sama ne morem odpreti =P Iz tega razloga mi je embalaža Fleur de Santé olja bolj prijazna, res pa zasede malo več prostora v torbici. Izdelek mi je bil podarjen, vendar tudi če bi si ga sama kupila, nakupa nikakor ne bi obžalovala.

The first special thing I noticed was that this oil smells incredible! It has a delicate scent and it reminds me of some perfume, but I cannot remember which one, if I try to describe it (I am bad at describing smells), I would say it’s soft flowery-fruity scent. The applicator is great, you can apply a minimal quantity of oil which absorbs quickly or you can add quantity with a slight squeeze of the tube (bigger quantities absorb a little bit slower). The oil itself does it’s job perfectly well, but it’s hard to say that it’s much different by its effects from the other similar products I own. It is certainly a good product to carry around in a bag because people tend to look at me funny when I “polish” my nails with Depend Myrrh Oil. It has also happened to me before, that I didn’t close the bottle enough and it was all greasy… now I close it so hard that I have trouble opening it by myself =P  For that reason I think the Fleur de Santé oil’s packaging is better, but it does take up a little bit more space. The product was given to me to review, but even if I bought it myself, I would not regret buying it.

6 comments:

  1. ooo morm si ga it iskat ! si me čist navdušla :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. upam, da ti bo tko dobro služil, kot služi meni! ;)

      Delete
  2. Tale oljček je tudi mene zelo navdušil zaradi priročne embalaže =). In res se hitro vpije =)

    ReplyDelete
  3. Tole bi pa jaz potrebovala. Ravno mi je ena za moje boge nohte predlagala olje namesto kakšnih repairing base coatov.

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tega pa še nisem slišala, ampak to potem pomeni, da imaš nekaj časa gole nohte? Ker če nanašaš lak na naoljeno površino se vse zmehurčka?

      Delete