Sunday, February 10, 2013

Fleur de Santé mineralno senčilo za oči v prahu – mineral face shimmer

Današnji izdelek, ki ga predstavljam, je zadnji iz paketa, ki sem ga prejela od Fleur de Santé v oceno. Gre za mineralno senčilo za oči v prahu v srebrni barvi, na spletni strani imenovano “Metallic Mineral”, na izdelku pa je na dnu označen kot “Mercury”.

Today I present to you the last product from the package I received from Fleur de Santé to review. It is mineral face shimmer in silver, on the website it is called “Metallic Mineral” but on the product itself it is named “Mercury”.


IMG_7257 

IMG_7256 

IMG_7273 

IMG_7272


Po opisu na spletni strani, po imenu in po izgledu v embalaži sodeč sem sklepala, da gre za srebrne bleščice. Vendar že prvi testni nanos je pokazal, da se motim! To niso samo srebrne bleščice, svetijo se tudi zlato!

Judging by the website, the name of the product and the way it looks like in the container, I was under the assumption that this metallic powder is silver. Yet the first test application on my arm showed that I was wrong, this powder is not just silver, it shines as golden as well!


IMG_7279


Preizkusila sem jih tudi na očeh, nanesla sem jih preko baze kot vse pigmente. Kot pri vseh pigmentih se je nekaj bleščic znašlo tudi drugje po obrazu, po končanem ličenju oči sem morala obrisati obraz. Ličilo je nežno, lepo se svetlika. Nenačrtovano se je prah preslikal tudi na črn eyeliner, ki sem ga nanesla na zgornjo veko, vendar mi je bil efekt všeč, črta je bila še vedno črna, a se je tudi srebrno-zlato svetlikala. Mislim, da je idealen za vsakodnevno uporabo!

I tried it on my eyes as well, I applied it over eyeshadow base as any other pigment. Like with any other pigments some glitter has found its way on other parts of my face, after finishing make up on my eyes I had to wipe my face to remove it. The color is gentle, it sparkles nicely. Some of the powder transferred to my black eyeliner on my upper lid, but I ended up liking the effect, the line was still black but it also had a silvery-golden sheen. I think it is perfect for everyday use!

5 comments:

  1. O lušten. Jaz bi to preko črnega senčila nanesla za malce "razzle dazzle" ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno na to sem pomislila, ko se mi je na eyeliner preslikal, da bi ga nanesla na črno bazo ;)

      Delete
  2. kjutkan je :) si ga bo treba priskrbet :))

    ReplyDelete
  3. Wow, thank you so much, I'm honored! =))

    ReplyDelete